förlorad dag.

idag har jag varit inte effektiv.
inte effektiv så mycket det bara går.
kanske för att det jag borde göra är lite flummigt och liksom kräver att man är lite engagerad och letar och ganske ocså en aning fantasifull.
alltså hur media granskar transport ur ett hållbart perspektiv.
crap.

ganska mycket efert vad jag har läst... på en kvart. men vaad jag ska göra med det?
eh.

vi har kollat på två avsnitt av anders och måns också. med en känsla av att nenej, jag vill inte se.
men jojo, jag gillar det!
mer ångestframkallande program kan man leta efter.

snart får jag äntligen lov att lämna lägenheten för att åka o träna. dubbelt upp  idag minsann.

i vårt badkar ligger en lergryta i blöt. i kylskåpet marinerad rådjursbiff.
tim kommer nog aldrig ha tid att börja jobba igen, efter ha lagt sej till med sånna här vanor.
ikväll har jag alltås en delikat middag att se fram emot.

men först är mellanmål aldrig fel.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0