herr ågren.

nu för tiden är dagarna ganska långa för min del. vilket känns ovanligt. men också ganska skönt. förra terminen hade jag lite panik över att spendera alltför mkt tid i lägenheten.

idag har jag t.ex varit i jönköping från 08.30 till 16.25. först hade vi en superintressant (och såklart ganska deppig) förelsäning om penningsystemet. som inte funkar ett dugg  o kollapsen är nära!
sen gick jag till wayne´s o fikade med ida.

sen åkte jag hem. och jag va så kisnödig att jag nästan började gråta o sprang sista biten hem.
sprang gjore jag även i morse. jag blev lite sen och va genomsvettig när jag kom på tåget. blä.

igår var jag också genomsvettig. först combat och sen pump. i vetlanda.
och mitt skärsår, som jag skrev om igår. råkade jag slå upp, precis efter benlåten. då är pulsen ganska hög vilket förstås gör att blodet pumpar. det blev liksom en fontän från mitt finger. vilket kändes lite pinsamt...
ojdå.. eh. ursäkta.

sen virade jag min tröja runt handen på nästa låt.
så kan det gå.

idag fick jag hemmagjord pizza. me hemmagjord deg och hemmagjord tomatsås.
hemmagjord tomatsås är galet!




ojoj.


imon ska jag till skolan 8-12. sen ska jag jobba, vilket jag har haft och kommer ha ångest för hela dagen imon också. åh jag vill bara lära mej den där pressbyrån nu för attt slippa ha ångest!

sen är det helg. på lördag ska jag katten springa. minstminst en mil!
gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0