måndag igen.

så har det plötslikgt gått en vecka utan att jag skrivit. o va tusan har jag hittat på som är så viktigt och tidskrävande?

förra helgen var jag hos ida, i jönköping. hon har fyllt 25 så hon hade kalas. vi fick god mat och i synnerhet god efterrätt. dumlekaka. det var iaf trevligt, och i fredags var jag där igen. skolan slitade halv tolv så jag åkte hem till henne och åt.
efter det va det dags för ett, som det blivit, ganska frekvent fredags nöje-. handla med henrik och mamma. viktor var i krokarna, men han höll sej på a6. henrik skulle handla på ikea. och ja. jag blir alltid glad av att hänga med dom. sen följde viktor med mej hem, vi handlade och lagade mat och kollade på på spåret.

i lördags jobbade jag. på kvällen gick vi till borgen minsann. o hängde, igen, me henrik och viktor. o black o oxhed. framåt ett gick vi hem. jag hade match dan efter.
kan man nästan säga. kvartalspass i jönköping. bodypump 73! jag vet inte, men lite... eller jag är inte superöverväldigad. men jag kanske blir, på torsdag, när masterclass går av stapeln! välkommna kl 18.00 i svänggänget!

annars var jag hos sandra en sväng i tisdas, vi gick morognpromenad och åt frallor till frukost. sen budade vi på tradera och kollade på en väldigt töntig och alltså väldigt rolig film. när man är en sån tönt som jag, så gillar man sånt. the ugly truth.

det är nog det jag har att berätta om veckan som gick.
idag har jag varit ledig. och det var varmt ute! typ. och jag har tränat! åsa och jag teamade, det gillar vi.

nu skriver jag nästan bara blahablaha.
så.. nu ladddar jag för postutbildning i nässjö imon. jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0