mitt i tentavecka.

helgen är över och det är redan tisdag. ja tisdag kväll så nästan onsdag.
idag har jag skrivit och skrivit. o tänkt at jag borde läst boken eftersom jag skulle göra en liten jämförelse mellan den och en annan text. ja, det är ju det där med disciplinen att läsa när ingen kollar. 

igår skrev jag lite på morgonen o sen jobbade jag... vilket väl gick sådär nu i efterhand. blää
imon ska jag skriva. o äntligen träna. för det var några dagar sen nu. förutom en milspromenad innan idag. och jag har inget att skriva om ingen tanke och liksom inte något. 

förutom att jag skulle vilja se något annat och gå på konvent o lite oftare dansa.kanske skriva en rad eller två och lära mej hur vår kamera fungerar. kanske börja springa långt och på riktigt tycka om det. kanske att jag vill klippa mej i helgen för att bli lite piffig till afterskin. och på torsdag kanske jag hinner åka till vetlanda för att shoppa. jag ska på två 25årsfester. en på torsdag och en nästa lördag. då gäller det att försöka va lite fin minsann. och kanske ser jag mej absolut inte alls som världens räddare? kanske blir jag trött på hela skiten och vill åka på konvent hela livet.

ja, mycket ska man hinna tänka innan mörkret faller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0