myror.

fredag kväll och jag har lite träningsvärk i vaderna. o lite i baksidaben. femtingerundans alla backar sätter sina spår. välkomna spår!

idag har jag jobbat o tim har fixat min cykel. äntligen!
imon står det 2 och en halv timmes träning på schemat o det kryper i kroppen på mej!
skulle vilja ha nåt slags träningslångpass varje lördag.
synd bara att det knappt är någon som nappat på vårt lilla evenemang. förutom dom som redan går och tränar med oss. trist. så... det finns platser kvar!
bodypump kl 11. combat kl 12. o boxerzise kl 13. komkomkom!

jag känner mej liksom laddad som inför en match.... töntigt men jag tror ändå att träna är det bästa jag vet. i samma fack som äta och sova då. för det ena utesluter liksom det andra.

igår kväll gjorde jag massa glutenfri våffelsmet och gjorde våfflor. med ganska mycket hjälp från emelie. o ida kom hela vägen från jönköping! resten av gästerna var grabbar.
supertrevligt och det blir lite som helg mitt i veckan när man gör sånt där.
tummen upp för mittiveckanevenemang!


hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0