när musiken tystnar.

oooh. jag öppnade precis första frågan på hemtentan. första frågan av fem. vilket betyder att det är en fråga mindre än på tentorna förra terminen. då var det 123 abc. positivt. men jagr har skrämt upp mig själv md att det komerm bli galet svårt o tngt.
första frågan kändes ändå ok. nils halvotäcka penningämne.


jaja. innan jag tar itu me det på riktigt så kan jag väl skriva lite. utanför vårt köksfönster är det 12 grader o solen skiner. jag har tvättat och fåglarna kvittrade när jag gick till tvättstugan.
i tisdas började jag följa runners gbg varvet schema. vi får se hur det går med den saken, men jag gör ett försök. jag ligger lite efter såklart men bättre sent än aldrig.
så jag sprang 15 min uppv, 15 min tröskel, 15 nedvarvning. det hade regant och det var kväll o mörkt. o alldeles underbart! såhär ska det va tänkte jag. då kom jag ihåg varför jag en gång i tiden gillade att springa. jag har inte riktigt kommit ihåg det på ett tag.

jag ska köra den rundan me bilen. idag tror jag, jag litar inte på min ipod. den visade på 8, 4 km. o tiden 44. o jag tror inte att jag är så snabb riktigt. vi får se.

idag står 50 min distans på schemat. jag ska nog testa femtinge rundan. den tar lite mer än 50 men det kan jag ta.
igår stod det vila på schemat. jag vilade med 90 min step o styrka i lammhult me mamma.
jag behöver väl inte följa schemat slaviskt?
i måndas stod de också vila och då vilade jag me 5 km promenad och 60 min bodypump.
imon däremot bli det nog vila på riktigt. ska jobba på eftermiddagen o innan dess måste jag plugga.
lördag kör vi tre pass o söndag står det 70 min långpass på schemat. hur det går med en saken har ganska mycket aktiviteten på lördag kväll att göra.
om ni förstår vad jag menar.


tim sover. slasch sovsurar. jag vet inte. igår va jag först i skolan.kom hem halv sex. hämtade henrik o sen åkte jag till föreberg.
efter att ha lastat bilen full med mammas och pappas, numer, gamla högtalare och förstärkare samt några LP skivor, åkte vi till vrigstad och hämtade en LP spelare hos Henriks jobbarkompis.

ja ni förstår att nu ska det spelas uppe i Borgen.

sen va nog tim lite småsur när jag kom hem kl tio. men när han är hemma jämt och jag är hemma ganska mycket med, så måste jag rymma ibland. han borde tycka det är skönt. för det är ju jag som är jobbig liksom.

nästa söndag rymmer jag flera dagar. upp till fjälls. oooh!

nä, hörni. nu ska vi se om det kan komma nåt klokt ur mitt huvve. jag tvivlar på det för jag känner mej sjuukt ofukuserad. och ikväll kommer hit lite folk o äter våfflor. yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0