nöjd.

javisst serru för jag fick VG på tentan, dra på trisser ojojoj.
sjukt nöjd, speciellt me tanke på att 10 dagar av den delkursen befann jag mej på fransk mark, och däremed missade en del. jag kanske har en naturvetenskaplig ådra ändå?

igår var ännu en lång dag. upp vid sex, tog bilen till skolan för at hinna hem till jobbet. hade en lång och ganska ogivande föreläsning om klimatpåverkan. vår lärare är gammal folkhögskolelärare, och det märks. fast det är en skön kontrast mot förra terminens superstrikta Åsa. 

iaf. kl ett kom jag hem sen gick jag till pressbyrån coh jobbade till kl 20. vilket ändå kändes helt okej.
idag är det lördag, jag fick VG på tentan och jag är ledig, jag har städat lite, ska snart ge mej ut och springa, vid 4 tiden kommer tim hem efter tennisen i sällskap me två andra grabbar, sen ska dom bowla och några fina flickor kommer hit och gör mej sällskap istället.
ja, inte fy skam va?

har inte tränat på två dagar vilket direkt gör mej superlat och seg. det funkar inte så för mej. max en dags mellanrum annars störs hela... systemet. idag är det dock dags för återställning.

hej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0