påfund.

jag har lite satt i system att dom dagar jag inte träna, ska jag inte duscha. märkligt? det beror nog dels på att jag har fått nåt litet agg emot det superöverdrivna renlighetssamhället vi lever i.
dels för att det går åt en himla massa vatten (vilket lite har stigit mej åt huvudet det senaste). och det låter kanske värre än vad det är för oftast tränar jag ju kanske fem dagar i veckan. men den här veckan var jag tvungen att bryta min nya princip. igår duschade jag fast jag inte hade tränat. bara varit ute o gått långt.

det jag vill säga är att idag är det fetdags att träna. för den här veckan har inte börjat bra. i måndas jobbad ejga så då missade jag pumpen. sen har jag skrivit tenta och då tar jag mej inte rirkigt tid. vilket är bra för nu är jag färdig! det gick oroväckande fort att bli klar så jag vet inte hur resultatet blir. men nu är det påsklov! tack för det. resten av veckan får det bli mer fysisk och mindre psykisk aktivtet för fröken hjertonsson. 

dags att byta om o ta bilen till vetlanda och köra combat o pump. jippi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0