sharp.

nä, det där med vassa föremål är inte min grej. nu har jag ett stort (stort o stort) skärsår på fingret efter att jag skuuel diska vår grej som man rengör spisen med, en skrapa ni vet.'
andra gången på bara några veckor.
dumt.

tim jobbar idag! jag städar o fixar lite. ska snart plugga. men tänker att springa en runda vore inte fel. eller inte och istället gå på combat ikväll, innan pumpen. för det var längesen o himla kul.

här är ida o simon. jag va på 25 års fets hos dom för ett tag sedan.



på tal om ingenting, men jag ahr inte lagt in dom korten förrän nu.

kolla här också:



va tim gjorde i torsdas. så himla fint.

annars är jag som vanligt.
men jag längtar till fjälls.
och och och.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0