söndag morgon.

solen sken så mycket in genom fönstret  att jag inte kunde sova mer. så jag gick upp och drack te, åt rostade mackor, och yoghurt me min finfinamusli.

vad jag ska hitta på idag är ännu oklart. gärna var ute tänker jag. vi ska iaf hem till tims föräldrar och käka middag. emelie och fredrik är hemma o hälsar på.

i fredas natt fick jag sms från Hannah kl halv tre. att hon är sjuk och inte kunde komma på fredagen. vilket betydde att jag själv fick presentera boken vi läst. jag gilla inte såntdär så mycket.
tror jag. för när jag väl pratade om boken så gick det bra och jag tänkte. att ajg själv stämplar mej med den där stämpeln. att ajg inte vill prata infö folk och är blyg.
för på riktigt tycker jag att det är helt okej. och egentligen är jag inte så himla blyg.
Lee sa. "You're not really shy, you just don't like talking". vilket är ganska bra sammanfattat.

iallafall, så var jag nöjd över skoldagen. ännu nöjdare blev jag när karin sa att jag ligger på hennes klädstils-topp- tre-lista i klassen. vilket är sjukt konstigt, men himla roligt! jag som inte har någon stil alls tycker jag.
vilket igen bottnar i dåligt självförtroende. som jag inte riktigt förstår var det kommer ifrån. jag får väl gå en kurs av nåt slag.


så. efter skolan kom tim och hämtade mej. halvvägs till ikea ringde jag till hans telefon. vilket var märkligt. då hade jag glömt den i skolan. elin och katya var smarta och ringde till tim. 

på ikea köpte vi handtag till garderoberna i hallen, som vi har fått tillbaka nu, sprutade, vita och fina. det var typ allt.
erft det åkte vi hem till pär och susanne och drack kaffe, sen åkte vi ner på stan och mötte upp joanna, peter hade blivit sjuk. vi skulle på after work minsann! typ min första ever. på huset, vilket var gansak lugnt, men himla god buffe och mycket trevligt!

vid niotiden åkte vi tillbaka till pär och susanne och drack mer kaffe coh kollad epå skavlan. sne åkte vi hem, jag skulle jobba, och tim till tyskland tidigt dagen efter. bra fredag, och den 24 april ska vi ha fest har vi bestämt!

igår jobbade jag. sen hände något ovanligt. jag o henrik var ute o sprang. han ringde på fredagen och undrade lite om vart som är bäst att springa nu. "ska du ut o springa?" sa jag. "Ja. men inte med dej!"
Fast sen kunde han tänka sej det ändå.  
Brabra!

På kvällen hamnade jag hos Fanny med angelca, kristin och michaela. Senare kom Åkesson, Viktor o Tim direkt från tysklandsbussen. Dom va glada.

Nu funderar jag på att ringa mor och far. Dom kanske har nån trevlig utflykt på gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0