söndag.

så blev det söndag morgon. jag kollar på A dog year och läser bloggar o kollar facebook.

igår va åsa, tina o buffy här. och innan dess massa fler, men sen gick dom o bowlade.
så igår va en himla bra dag. jag va ute o sprang. en mil! det var riktigt varmt o vägarna var nästan helt bara, vilket ju är skön, fast nu kan jag inte skylla min långsamhet på att det är halt längre. men det tog 55 minuter vilket ändå känns ok. då gick jag en stund på ett isigt ställe, stretchade lite och så. 
så egentligen kanske det tog.... 52?

idag ska jag gå en långpromenad. skulle kanske kunna springa, men jag drack ändå några öl igår, o träna dagen efter sliter mer än det gör nytta så jag hoppar det.

Sen är det så, alla som läser detta (inte så himla många alltså), på lördag om en vecka, alltså den 27 mars, ska det anordnas ett träningskonvent i sävsjö.
haha. ja, det kan man nästan kalla det, vi vill locka nya och fler deltagare till bodypumpen så då kan man komma o prova bodypump, bodycombat (som körs i vetlanda) och box (som åsa kör på beställning).
 tre 40 minuters pass för en hundring!

inte helt besämt tid än men, på förmidagen nångång. boka in det!

Nu ska jag sriva lappar.






gött va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0