74.

shitpommes vilket pass.
maglåten är från helvetet.
på riktigt.
jag klarar den inte! det är första låten jag faktiskt inte pallar.

utfall- jag börjar gråta.
bröst- då vill jag typ alltid dö.

kul va?

igår försökte jag ge pappa lite dåligt samvete för att han går på typ alla henrik och viktors fotbollsmatcher men knappt vet vad bodypump är. jag vet inte om bet.
mamma ska va med på torsdag så vi tyckte att han kan vara det också.
fast på riktigt tror jag att det skulle krävas dödshot för att få dit honom.
och ev skulle han kanske avlida om faktiskt var med.


nån annan som ev skulle avlida efter ett pumppass nu för tiden kanske är tim.
efter typ tio minuter på balansplattan:
- jaha, nu har jag gjort min träning för idag.
sen hämtade han en öl.

Kommentarer
Postat av: åsa

Hahaha tur att Tim inte har mina gener, han hade sett lite annorlunda ut då=)



Längtar redan till torsdag!!!



kram



2010-06-01 @ 08:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0