bö.

solen skiner in genom köksfönstret så man ser inte skärmen för allt damm. åh.
jag behöver inte åka in till skolan förrän halv tolv. jag trodde halv elva. drygt.
jag ska skriva blablabla. men jag spyr snart så fort nån nämner hållbar utveckling.
jag försöker få ihop ett stockholmsbesök mitt i veckan. mellan rapportinlämning och stadslopp och ekonomi.
jag tänker ganska ofta att sommarlov är nåt som heter duga.
sen hoppas jag att kusin emma får ihop sitt liv så att vår eminenta damtripp blir av.
jag hoppas att sandra, trots allt hemskt som händer, tillslut fortfarande vill följa med till dalarna.
jag hoppas att jag kommer träffa charlotte, ulllis och evve snart igen. och mycket oftare. kanske bo på samma ställe?
jag hoppas att caroline kommer hit i juni, tillsammans med emma. och det är synd att johan inte svarar. för jag vill helst ha hit honom också.
funderar på att lunkan är på hemmaplan och det vore intressant att träffa henne och mannen.
jag vill helst åka till föreberg och va hundvakt men det går inte för jag måste till skolan.
jag hopppas attt nån (liten chans) mer än jag är ledig vecka 24. och att det ev kan regna ner lite pengar på mej.
nästa torsdag är det sista pumpen och vi ska avsluta me afrodans. men mitt senaste villvill är att åka till senegal på afroresa. himla fitness magazine. man får så mkt idéer.

och nu tänker jag att det borde va slut på meningar som börjar på jag och sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0