bombompow.

och en söndag som jag gillade har passerat.
en torsdag en fredag en lördag ch en söndag. som jag gillade. i rad! det t$ar sig.
i morse klev jag upp halv nio och tog bilen för att möta åsa i vrigstad. vi åkte vidare till jönköping och atlantis chs om vanligt var vi ganska tidiga.
var tredje månad är det ny bodypump release och dår kommer en av stjärninstruktörerna (dvs de som, citat åsa: äter les mills till frukost, lunch och middag.)
för att köra passet med oss vanliga dödliga.
jag tycker alltid det är väldigt roligt med dom här passen. det blir en nytändning.
det är ny musik och jag kommer på varför jag ändå gillar bodypump så mycket.

så imonkväll är det release i sävsjö, för bp 74!
som jag särskit gillar, rygg, triceps och biceps i.
biceps särskilt med lite nytänk i både musik och rörelsle.
black eyed peas bombompow är ju liite av en favorit ändå!

så var det med det iaf.
direkt efter åkte jag hem till föreberg för att käka lite morsdagmiddag. (igen typ). farmor och morfar var med. farmor hade glömt sina hörapparater och morfar är liksom 9... 3? snart.
samtalet går lite trögt när två femtedelar inte hör något.

morfar sa:
så du lever och blomstrar?

eh. ja.

för att smälta maten (och chokladen, som jag förövrigt fick med mej resterna va hem. ajaj.) tog vi med oss taxi (tacksee?) ner till lindö för att kolla in öa, torpet och gillbergs.
lindö going way back you see.
lindö är alltså stället där pappas skog finns. typ. och där farmor växte upp. mitt i skogen.

vid ljungsjön träffade vi min kusin patrick med familj. efter några timmar åkte vi hem igen. jag fortsatte till sävsjö och kollade på the reader, som vi hyrde igår men aldrig kollade på.
den var bra men inget lyckopiller precis.


imon är jag ledig vilket jag faktiskt uppskattar för nu var det ett tag sen. eller ledig, men jag ska inte till skolan.
skriva och plugga pumpkoreografi står på schemat.

bombompow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0