dröm + tillbakablick.

inatt drömde jag att jag missade starten.
så mycket har jag tjatat om löpning nu att jag drömmer om det, o varvet.
inte bara jga heller utan joanna och nån mer lite diffus person missade också. vilket ju inte gjorde saken bättre.
jag satt och letade efter mina himla funktionsstrumpor men jag hittade dom inte!
hungrig var jag så det hade inte gått bra ändå.


idag letar jag papper. betyg osv.
mamma är på lunch nu men snart ska jag gå dit och kopiera lite.
för alla som jobbar är detta en fin dag då det nu är långhelg. nackdelen med att plugga är att man inte njuter av dessa långhelger så mycket. det är inte liksom inte speciellt stor skillnad.
men det hade varit trevligt med samkväm av nåt slag ikväll.
men först- intervaller me gunnar och viktor. och efter det. bodypump. nä, jag lyckades inte byta bort den. vilket betyder att jag kommer va en trasa ikväll. på ett bra sätt.

i helgen (lördag) ska jag till helsingborg. kollar tåg nu och hör me charlotte hur planen är. tur som jag har så är evve i malmö så vi ska träffa henne också. alltså kommer jag få va i tvåstäder och träffa tre (evve, charlotte och ullis) som jag inte träffat på verkligen hur länge som helst. särskilt inte evve.
här haf jag rotat lite.



charlote  jag i gbg. charlotte bodde där, caroline också. emma kom från stockholm. (båda två från frankrike tiden) vi lyckades samordna en träff. fint!



vi va ute i jönköping ibland.



sist jag hälsade på var sandra med. o vi på laleh.

evve har jag knappt några kort på. vad är dom?



för länge sen hade vi tapasfest i evves föräldrar fina hus.



det var dagen inna jag skule på kräftskiva me tim och hans kompisar för första gången. jag var så nervös så jag nästan dog. här demonstrerar jag nog hur det skulle gå.



evve o ullis. (sorry charlotte jag snodde din bild).

nähä nu blir jag alldeles ledsen nästan så nu får jag sluta med den här lilla resumén. på lördag iaf.
hej.



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hade du bara hemska bilder på mig eller ;)? Blir alldeles varm när jag tänker på allt vi har gjort tillsammans. Speciellt den tapaskvällen, du var CRAZY den kvällen ;)Så lyckat att vi kunde styra upp en reunion utan att ens försöka. Kommer bli toppen :)

2010-05-13 @ 20:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0