hej.

nu tar jag en paus. (igen) från fattigdomen, som det för tillfället handlar om.


i lördas ville jag att det skulle vara jättevarmt som förra året när jag hade sandaler på mej. så blev det inte riktigt men det regnade iaf inte. jag började dagen med 7.5:an, som utlovat. härifrån blir det ca 8,6 och det kändes bra. sen gav vi sjutton i sävsjö och åkte till jönköping och pär och susanne. vi fick parisebullar (hemgjorda), kaffe och tillsist en öl innan det var dags att åka o kolla in gullgulliga salem.
alla artister blir ju sjukt mycekt bättre när det är live och så även han. himla bra var det! klappen va bäst tyckte linus och ja, jag tror jag håller med.



sjukt sjukt dålig bild men här är han iaf.- salem.

sen åkte vi hem igen. jag va tokhungrig och tur var väl det för pär grillade hamburgare, majskolvar, bacon o hade gjort pommes frites. eller klyftpotatis om man så vill.
susanne hade gjort morotskaka o sen hade jag ont i magen en lång stund.
det blev rosépremiär men solen sken inte så det kändes inte helt rätt.

framåt åtta var det dags att åka tillbaka för att kolla på hästpojken som jag tyckte var sådär. annat var det med Satan takes a holiday. där var det high chaparall minsann och dom spelade för allt va tygen höll!
efter det hade vi en liten öltältspaus, innan timo äntrade scenen. jag kan lite tycka att han på radio är lite tuggummipoppig men live?
 ja då når han ända in!



pär o peter i öltältet.



nöjda linus o nöjda cicci.



tim frös såklart. han skulle prompt ha med sig sitt rödvinsglas in i bilen när vi skulle åka. och spillde på sin beige jacka och blev utan. tur han hade underställ och joanna som värmde.



här kollar vi på ett väldigt skumt gammalt band som lät.. ja lite konstigt.

 
sista bandet ut var the sounds. och ja. jag tycker inte dom är bästa bandet på jorden men maja har iaf väldigt snygga ben!


sen gick vi hem.
fast först gungade vi i hjärtgungan.



finemang.

dagen efter kom vädret som vi villle ha i lördas.
fast det gick fint me söndagssol också.



tim fick hjälpa pär med ett söndrigt skottkärredäck och var lycklig.
(fixa med saker är hans grej)



ja. så här tillbringades hela söndagen.
innan vi åkte hem åkte vi til intersport för jag skulle köpa korta löparbyxor. alltså typ cykelbyxor.

det såg dock förjävligt ut så det blev inga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0