helg jajemän.

så idag är det onsdag och lill-lördag och imon tar jag tåget till stockholm.
och bussen till värmdö och sen är det bara att hålla tummarna för ett o annat.
jag ska sova hos emma och tyvärr jobbar jag på lördag annars hade det kunnat bli en hel helg i huvudstaden.
passande nog fick jag ovanlligt mycket i lön den här månaden. (det måste blivit nåt fel så det är väl bäst att shoppa upp dom innan bolis kräver tillbaka alltihop) och vad gör man av några strötimmar i stockholm om inte går i affärer?
(jag har såklart kollat upp bodyjammöjligheter, men det verkar inte vara meningen att jag nånsin ska få testa på det)

så såklart är jag nöjd idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0