lördag kväll.

hej och hå så var den här lördagen snart slut.
jag ahr jobbat, ätiti morsdagsmiddag på eksjöhofgård, kolla tin balen en sväng me henrik, hängt lite med sandra och, kors i taket, charlotte.
mycket va?
andra gången på två veckor jag träffar charlotte. det tar sig!

igår åkte jag, viktor, foppa och klicken (nu vet jag varför johan kallas så, det har med golv att göra) till eksjö för att springa en mil. vädret var perfekt till skillnad från i lördas och det var bara en mil till skillnad från i lördas.
efter rundan inna frukost i torsdas så kändes det rätt ok.
och det gick ok!

jag hade inte så mycket flyt och det var inte så himla kul, det var jobbigt och jag kollade efter varenda kilometermarkering.
men jag sprang in på 52 minuter och nä, det är inte så himla snabbt, men jag är nöjd ändå! 
upphämtning från krypningen runt varvet. 5.12 tempo istället för 6.29.
nästa millop blir nog vp-milen och då får det bli sub 50 tack!

fast... jag vet hur det brukar bli. sommar och såntdär brukar inte få mej i topppform. vanligtvis är jag som sämst tränad på sommaren.
kanske ska bryta den trenden?
om jag kommer in på skolan så måste jag ju vara mer fit än nånsin.
annars kanske jag blir utslängd me huvudet före.
det vill vi ju inte.

nu ska jag sova och ladda för möte me sekten imon.




(snor posen från niotillfem lite)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0