om kvälla.

hej och hå klockan är halv elva och snart är det sovdags.
man blir ganska slö av att va hemma och skriva en hel vecka. jag har inte riktrigt samvete till att sova längre än halv nio, och tur är väl det annars hade jag nog inte gått upp alls.
desto mer jag sover. desto mer sover jag. make sense?

idag har jag varit lammhult. sandra o jag käkade o kollade på en snyft-tjej film som va rätt bra.
Allt för min syster.

på vägen hem kollade jag läget i föreberg. jag kan ju inte tappa kontakten med Taxi (jepp, så konstigt namn har han) nu när vi blivit så dödspolare. Tacksi kanske är coolare. Eller Tacksee om man ska va internationell?
och det är ju viktigt i vår globaliserade värld.
imon ska jag iaf dit igen och vakta järnet. och förhoppningsvis få till en sista snilleblixt på himla tentan. eller rättare sagt, förhoppningsvis hitta på några extra meningar som utfyllnad. det är ungefär det jag sysslat med hittills.


annars då?
nä, jag är inte mycket klokare än igår men emmas (kolla in bloggen) äventyr i Ghana är sjukt inspirerande o kanske vill jag rädda världen ändå?


sen är jag irriterad på mej själv för jag är så dålig på att springa.
ev löjligt, men va fan.  hur svårt kan det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0