p.

min koncentrationsnivå är under bordet.
det känns som jag ska åka iväg imon.
som innan man ska ut o resa. men det ska jag inte. bara till göteborg. på lördag.
annars kan det vara peace & love som spökar. inga sa, det är lugnt så jag är ledig och kan åka på festival.
det bästabästa. förmodligen utan tim men me massa andra grabbar. som förr! + michaela.
trots att jag sitter inne o skriver så är jag ändå rätt glad och uppspelt.
och det händer inte varje dag.  

gnällspik enligt vissa men va fasen. nån slags kvalité vill väl alla ha?
50 tums tv gör inte alla männsikor lyckliga.
lera, tält och alldeles för mkt alkohol däremot.
det är tamejtusan grejer!

ska jag sova själv i tält då? sätta upp det själv?
bäst att börja öva direkt.
jags ka nog satsa på det här tältet:


that's fucking rock n'roll!



inte lika rock n'roll är.
hur ska jag ha råd me jacobs förbaskade taxi?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0