söndag.

ja och vi vet väl alla ungefär hur mycket jag gillar söndagar?
inte så mycket, oftas är dom rätt trista. förutom de senaste typ.. fem. nä vi åkt bil påväg hem eller varit ute i fint väder. idag är det kallt och sånt...

igår jobbade jag. lugnt och skönt. sen kollade iv på capitalism- a love story. michael mooores nya.
efter nils föreläsning i skolan så tycker jag genast att det här med ekonomi är ganska... intressant.

sen gick vi ute i kylan o promenerade upp till roger och mirsije där vi fick paella och ananaspaj.
nu ska minsann mirsije börja springa så jag får en träningskompis. och så ska vi gymma, annars lär allt förfalla när bodypumen slutar. vi får väl se hur det blir men planerna finns. jag är sugen på gymmet. jag är sugen på tunga vikter. av någon anledning... jag börjar väl tröttna på samma vikter vecka efter vecka. jag äör ganska stark, men jag har liksom kommit till en platå där det inte händer mycket mer. särskilt som jag alltid håller passen. då kan jag liksom inte lägga på för mycket, för att sedan inte palla.
nog om det. sen gick vi iaf hem.

och idag är det söndag. vi har städat som katten. vidare borde jag ge mej ut och springa. alternativt gå. i fredas gav jag mej efter mycket vekande ut och sprang. rundan som jag alltid sprang förr. skörhult. fast jag svängde upp till klerebo och tog den vägen hem. det blev 10.05 km. lite besviken för jag hoppades det skulle var lite längre...eftersom  jag fortfarande inte sprungit längre än 12. och varvet är en halvmara.
fy vad jag kommer fetförsämra min tid.
jag tjatar om detta för att alla helt säkert ska veta att jag inte räknar med att ge viktor nån match i år. han kommer förbättra sin tid med typ 20 minuter skulle jag tro. 
det kan jag ge honom för han hat tränat himla mycket. jag är väl mest trött på mej själv att jag inte kan skärpa till mej och liksom.... släppa loss den där spärren. som förra året.

fast det är ju inte så att jag lägger allt krut på det. jag tycker det är alldelels rrö kul att träna i grupp till musik för att lägga all tid på löpning. skulle alla mina pass va löppass, då hade det nog varit annorlunda (inbillar jag mej). det hade betytt typ 5 löppass i veckan. istället för kanske 2-3.
den här veckan kan det bli 4, om jag ger mej ut ikväll. vilket är mest på mycket mycket länge.

ja si tjäredar vilket tjat det blev. 
nu ska jag se om jag ska ta i designen, blev visst inget med det i fredas.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0