träd.

nu ska åka till föreberg, för vidare transport till lindö.
mor o jag ska plantera gran. alltså gammalt hedergligt kroppsarbete vilket jag inte ägnar mej åt speciellt ofta nu för tiden, så det känns fint! (sen är jag mutad med en liten slant för besväret men det är ju såklart inte den främsta anledningen att jag ställer upp.)
om nu bara regnet håller uppe så blir det nog bra.
och om nån organisation kan svara så vi får ett projekt att skriva om, vore jag ännu gladare.

igår sprnag jag intervaller med viktor och gunnar. jag var helt enrvös innan. novis på detta område! nus ka det bir ändring dock. det var sjukt jobbigt och mina ben gjorde ruskigt ont efteråt. jag var dock bara med på första delen. 5 x 500 m. de fortsatte med backträning efteråt, men eftersom jag hade mer på agendan så avbröt jag. tur var nog det. 
jag körde lätt lätt på pumpen sen, men det gick. allting går ju!
im strong damn it!

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0