tvärtom.

idag gick jag i skolan till 16.30.
det är mycket indiskt och så även idag. det var ganska intressant (även om det börjar bli lite tjatigt. vad är fattigdom? vad ska man göra åt det? blablabla). och jag satt dumt så det skulle märkas så väl om jag gick. jag tänkte att jag hinner nog till halvfemtåget. det gjorde jag inte.
tog ett tåg 17.08 och trodde jag skulle komma vidare från nässjö. det gjorde jag inte. tim fick hämta mej. som lite tack och plåster på såren bjöd jag på middag¨på sandsjöbaden påvägen hem. så istället för bodypump eller löpning blev det laxplanka och alldeles för mätt.

nya tag imon. efter skolan med uppsatsskrivning och nåt mer. hur det hela ska gå till för sen kör vi o skriver så fingrarna glöder. till 11 juni för då är det sommarlov.


sen så... måste jag skaffa nya löpardojjor. jag tänker att henrik och viktor ska ge mej det i födelsedagspresent. men det dröjer verakr det som. iaf:
 
fina va?

Kommentarer
Postat av: emma

JAG VILL HA. Var kommer de ifrån? Och jag tycker du är duktig som har gjort en fin ny design på din blogg. Så himla fin kusin o fin design o fint liv.



tjöss

2010-05-10 @ 23:52:08
URL: http://put-your-shoes-on.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0