2 månader.

hej jag har lov.
och jag bloggar inte speciellt ofta längre vilket jag faktiskt tycker är synd. för jag gillar det. det blir liksom bara inte av i mitt nya hem som aldrig är tyst och där jag inte får nån direkt ro till att göra nånting.
förutom att prata och lyssna.
jag har ju länge varit svältfödd på det.
efter en tysttystyst år i jönköping/sävsjö med mycket funderingar på många saker när jag inte vetat vad jag ska göra i mer än en fråga så är min nya situation väldigt välkommen.

efter två månader på lillsved så kan jag inte säga annat än att det hade inte kunnat bli bättre. mitt liv har liksom stått på pause lite för länge och äntligen äntligen händer det något. och även om jag inte vet vad jag vill/kommer göra när detta året är slut så kommer det leda mej nånstans... bra.    

jag är hemma i föreberg sedan fredas kväll och jag har lov tom söndag kväll men jag åker tillbaka på torsdag.
och jag var arbetslös en gång och då bodde jag här och det är inte konstigt att jag grät då.
det är något stressande och ångestframkallande över att gå runt i tysta hus hela dagar, veckor. det räcker på torsdag.  det är trevligt att vara hemma såklart men... ingen annan är ju hemma.
'
ikväll ska jag iaf till ida. vi ska på bodyjam!!
jag vill bli en danstjej. och en crossfittjej. och en löpartjej.

i lördaskväll satt jag o kollade på crossfitklipp på youtube.
nördigt. jag måste lägga om min träning lite. bodypump i all ära men vad ger det mej nu?
samma samma. 
nä. jag får nog introduceras i mickes o kalles psykosträning efter lovet. 

på torsdagkväll ska jag träffa emma och i helgen är det dans och yogafestival i stockholm. det ska jag gå på.
det börjar redan på fredag med lite artister och dansare och... bob hansson.

samt den här inte så fula killen.



felix lancelot. karatemästare o dansare. bäst o ta plats långt fram.

vad är grejen med muskler egentligen?
så förbaskat snyggt!


förövrigt hade vi halloweentema hela förra veckan.spökvandring, spökboll, filmkväll, maskerad och innebandy och middag. vi va spicegirls och jag blev halvt tvingad till att vara victoria. från början var jag sporty spice, vilket jag gillade , men sen ska hon ju hjula och göra flickis o grejer i låten och det kan ju jag inte... så då fick emelie va sporty och jag surpuppan victoria.
spelade alltså innebandy i marias extremt korta klänning. inte kul!
fast jag gjorde tre mål.
vi va näst sämst dock.
på middagen hade vi en liten show o körde "wannabe", precis som i högstadiet.
vi gjorde succé.
finns på facebook!

på söndag ställer lillsveds grymma fotbollslag upp o ska spela turnering i bromma.
då ska vi självklart dit o heja.
helgen blir bra alltså!
nu drar gruppträningen igång på riktigt också... gympa, core o push (skivstång). 5 timmar idrott i veckan fram till jul!
härligt.

nu ska jag nog börja bege mej mot jkpg.
imon ska jag till sävsjö o hämta resten av grejerna i lägenheten...
konstigt? ja. det känns nog fortfarande lite konstigt.
kl 15 ion ska åsa fixa till mitt hår. jag har haft det konstant uppsatt i en månad nu. efter imon kan jag förhoppningsvis släppa ner det.

o efter det ska jag till lammhult till sandra....sen tar jag tåget norrut.

det var det för nu. 

tjatja.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som att någon är väldigt glad och har roligt mest hela tiden. Verkligen schyst utbildning! Och vad det gäller muskler, det är så förbaskat snyggt :) Ha det så bra Hannah.

2010-11-02 @ 16:32:40
URL: http://emeliethalin.blogg.se/
Postat av: Åsa

skriv mer mer mer. lås in dig på toa där du bor och skriv=)

Kul att du var på salongen idag!! Hoppas verkligen att det känns bättre nu.



På tal om muskler så fick jag höra av en dam på pumpen att du fått stora benmuskler=) Gilla!!!



kram kram

2010-11-03 @ 19:09:25
URL: http://klippboden.blogspot.com
Postat av: Hannah

ja det känns mkt bättre nu Åsa!



Oj jaha det var ju roligt o höra... jag som trodde att det var nåt annat än muskler...=)

jag sak skärpa mej med skrivningen!

ja emelie, lillsved är livet! =)

2010-11-04 @ 11:19:47
Postat av: felicia

Vilken fin blogg du har! Kolla in min, visar upp min senaste sminkning :) kram!

2010-11-04 @ 11:41:30
URL: http://felicialiljagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0