allt förutom.

hej.

det här med att träna mer eller mindre är ju väldigt relativt. en dag som denna (tre pass) hade för några månader varit galet mkt, men idag känns det ganska normalt.

först idrott, benstyrka.
sen idrott igen, dans med en tjej som jobbar på friskis.
sen ikväll ade magda spinningrelease så då va jag ju tvungen att gå o supporta.
hon gjorde det såklart utmärkt.

så.. det blir en del träning.
en jag mår sjukt bra och har inte ens varit det minsta minsta förkyld på hela hösten (peppar peppar) vilket är ovanligt. så... min kropp mår bra skulle jag tro.

jag är sjukt irriterad på mina bröder.
resten av mitt hus också.
förutom dom så mår jag galant. som vanligt!

nu laddar jag för en spännande kväll som katja o maria har fixat.
det kan sluta hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0