and so on.

om jag ska spinna vidare på förra inlägget så kan jag meddela att jag igår, efter en timme i gymmet, va ute o sprang. det var kolsvart, men med sällskap, reflexväst o pannlampa gick det fint. mer än fint.
vi sprang till vägskälet och tillbaka, vilket enligt skylten ska vara 3 km.
och, enligt mickes klocka tog det 24 minuter. fram och tillbaka. 3.45/km.

jag tyckte att det omöjligt kan vara 3 km. så fort kan jag inte springa.
enligt mitt testvärde, 61, ska jag dock springa cooper på 11 minuter. vilket jag isf nästan gjorde igår.
när jag kom sa emelie, jo det är 3 km. 3.2 t.o.m.

hur sjukt är det? fast jag tror fortfarande inte på det. antingen är det fel på klockan. eller vägen. ska kolla me lärarpär idag. vi har kvartsamtal.
vad vill jag med lillsved? vad vill jag efter lillsved? vad är min målbild?

bra frågor där. jag har ingen direkt bra plan. Just nu vill jag inte att det ska bli nåt "efter" lillsved.
för en gångs skull så lever jag i nuet. fett mkt. Jag längtar inte ens till helgen, jag vet ju att den kommer snart. Jag har ingen söndagsångest, måndag morgon i dess verkliga form existerar inte riktigt här.


Jag börjar gilla gymmet. Äntligen. 
Ikväll ska jag va med på fotbollen. Sjukt va?
Efter att ha kollat på lillsveds fotbollslag två söndagar irad blir jag lite sugen.  

Jag är kass. Men det blir skoj.

I söndags var det alltså fotboll. Igen. Tyvärr gick det inte riktigt så bra som sist. Vi åkte en och en halvtimme i bil för att se två matcher á 20 minuter. Jag har aldrig haft sånt engagemang för ett lag innan...
Dom kom trea. Men vi hade kul.

I lördas gick jag upp klockan sex för att ta buss, tbana, pendel till Älvsjö för att gå på konvent.
Sjukt kul!

Första passet. Disco me Blossom o Kayo. Sådär nu i efterhand.
DansAerobics Med per Markussen. Sjukt duktig och galet kul att gå på aerbocs igen!
BodyCombat med Petter o Pernilla. Såklart bra.
Lunch.
Bollywood med världens sötaste Yesmine Olsson. Annorlunda och kul.
Power Afro Dance (eller nåt) med grymma Sandra Börjesson, som vann Nikes instruktörtävling 2010. Med all rätt. Hon var fantastisk. O passet var fantastiskt. House!  
Sen var det nåt stretchpass. Som jag tyckte va överhajpat. Och jag var lite trött i kropp och huvud så jag vilade sista...

Sen var dagen slut. Och tur som vi hade så va Smiding, Petre och Mick på crossfit SM. Med bil, så vi fick skjuts från centralen o slapp vänta länge. jag höll på att dö av hunger och åt så jag fick ont i magen av smidings sjukt goda köttfärssås. med en halv liter vispgrädde i.

Jodå, efter 6 timmars träning så är man värd det.

Det var min helg. I fredas var vi också iväg. Hela skolan va i älvsjö o kollade in hälsomässan. Som var sådär. Men det var trevligt ändå.


Nu ska jag fundera lite mer över mitt kvartsamtal. 
Jag behöver testpersoner att cykeltesta. 
Jag tycker det vore kul att testa Henrik och Viktor. Men det verkar inte dom tycka, dock. 
Dryg!


Tjarå.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0