böj.

måndagar är nog dagen när jag oftast bloggar.
i fredas gymmade jag då som sagt.
sen tiggde jag mat i östra villan och kollade på spåret och skavlan.
gillar fett mkt att lyssna på robbie williams.

tidigt i säng för i lördas tog jag bussen in till stan för att träffa familjen plus henriks flickvän emelie.helgen blev såhär:
förfest på rummet. lunch på cirkus. queen på cirkus. Grymt!
förfest på rummet. taxi till skrapan och himlen därtill där pappa varit på reps och ville visa. där var dock mkt folk så vi gick till kvarnen istället. tills kloclan nio då vi hade bokat bord på hippa garlic & shots där jag åt kopiösa mängder vitlök. nice.
sen var lördagen slut.

och det blev söndag och jag käkade både pannkaka och våffla till frukost. spappa, viktor o mamma åktwe till kungsängen för o kolla i lägenheter. jag, henrik och emelie hängde på stan tills jag avvek för att åka tillbaka hit. klockan halv fyra hade jag bppass med distansarna så jag kunde inte va kvar.
så... det var det helt enkelt.

jag mötte katja på bussen och på kvällen lagade jag mat till oss. sen hade vi en liten pluggrupp. (Kors!)
och.... ja. vad ska jag säga. jag trivs här.


imon ska jag ha bp me klassen på idrotten.
nu ska jag iväg o knäböja för första gången. 
hur mycket tror ni jag tar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0