om att kanske fundera för mycket?

jag har fått mkt frågor det sista. om mej själv. och mitt liv.
som jag inte brukar få.

och nu funderar jag väldigt mycket. på gott och ont.
idag när jag stretchade efter att jag o joanna kört Nordic 8 efter mickes order, så insåg jag att jag blivit uppfostrad till att inte störa.

och visst. man ska inte störa. fast i mitt fall har det nog gått till överdrift.

i kommunkiation har vi fått en läxa.
vi ska lägga till eller ta bort en vana.
vi ska jobba med det fram till vecka 2.
min vana ska bli att prata mer, att ta mer plats. 
att störa, om du vill.

nog om detta. gymmet alltså.
efter en ölhelg så var det fint med gymmet. och jag, som suger på att gå till gymmet och köra hårt av mej själv, gillade fett mkt att nån sa "detta ska ni göra".
så nu är jag trött.
crossfit-sm 2011?
smiding verkar tycka det seriöst.
fast jag är kass, kass för jag tror knappt jag kan göra en enda chin.

snart så.

i fredas träande jag helkroppsmassage. vilket jag faktiskt var duktig o gjorde två gånger förra veckan. snart ska vi ha prov.
sen lagade jag linsgryta och maria o julia städade i två timmar medans vi andra två drack öl. smiding o erik va på klassfest så det var ganska tomt. thomas o micke höll oss sällskap.

i lördas var jag katja, micke o julia inne i stan på stadion på winterjam o kollade in coola killar som kan det där med att åka skidor. sen käkade o tog bussen hem till ett sjukt högljutt hus där förfesten hade pågått i 5 timmar o powerhour percis avslutats. (en shot i minuten... i en timme. fast dom körde 100 minuter. folk var rätt fulla)  

vi försökte ta igen och jag övade på min pondus ("Håll Käften!) en del vilket finns på film. det börjar finnas sjukt mkt dansfilmer på mej. varav två i vår soffa. 

igår var en förlorad dag då vi mest gick igenom alla skandaler.
den här skolan börjar mer o mer likna nåt slags paradise hotel.

nästa helg är det dags för familjehelg. som inte längre är ngn familjehelg.
ja, jag är fortfarande sur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0