on the flow.

och jag är tillbaka på lillsved.
tre dagar för tidigt till och med. i god tid för yogamässan.
som var... kul. vi, eller iaf jag, kände mej lite misplaced. mycket haremsbyxor o loturställningar där.
på frrdagkvälllen var det invigning. med lite dans av olika slag, prat och... bob. 
efter det gick vi ut o drack öl till bussen gick hem.

dagen efter var vi inne igen vid halv ett ungefär. och vi hann med en halv föreläsning, en yoga (som va grym jag är lite fast för yoga nu) och nåt som hette NIA... som va nånslags dans... som jag såklart gillade.
innerst inne gillar alla att dansa. jag är övertygad! 

sen käkade vi och drack öl... igen. jag älskar att dricka öl på, så att säga, lokal. heja stan!

i söndags tog vi bussen... igen för att åka o stötta lillsveds fotbollslags om spelade en turnering i bromma. självklart var dom grymma o gick obesegrade ut ur striden!




i måndas drog då skolanj igång igen. hca började med att hålla i stormötet o thomas, vår egen trubadur. hade fixat en låt med tillhörande powerpoint så vårt stormöte satte sjuk press på övriga klasser!

strömmen har gått. igen. så fort det blåser lite. och snöar lite så pallar inte värmdös det. kasst!

annars känsn det sjukt bra att va här igen. vi har gruppträning fram till lovet... så massa gympa, core o skivstångsträning. igår gymmde jag. och... hör o häpna. jag gillade det!


annars har vi varit på soft igen. fast det var några veckor sen.



jag o katja. (judith o kattis)



hattecknet kom till denna kväll.
micke o erik.



smiding gillar läget.



thomas o katja.




sen har katja fyllt år. hon blir inte äldre än tolv. maria gjorde en fin tårta.



här är svenska gymnastikförbundets dag. danspass. askul!



jag o viktor buggar.



till halloween hade vi pimp my house tävling. här är vårt. asdålig bild visst.





sen hade vi halloweenfest. o innebandyturnering. vi va spice girls som sagt. 
barbie spice o thomas, som va hårdrockare. 



sen åkte jag hem till sävsjö o va på snabbförfest hos åsa innan gallons.



där viktor o co. spelade. grymma!





o föreberg stod kvar o är ser ut såhär om hösten.

bondtösen minsann.
nu laddar jag för musikquiz i aulan.
tjarå.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0