only girl (in the world)

det är soundtracket i mitt liv för tillfället.
maria spelar den väldigt ofta.
den och gubben i lådan.
men jag föredrar rihanna där.
(fast säg det inte till nån) 


igår var en sådär bra dag. fast bra ändå. för jag var hos åsa o klippte mej. eller tunnade ut min bulle rättare sagt. o fixade luggen. så efter en månad med tofs kan jag nu släppa ut det igen. bra där!
sen hämtade jag resten (nästan) av mina grejer hos tim. konstig känsla det där.

sen åkte jag till lammhult o hälsade på sandra under tiden mamma tränade.


ikväll åker jag tillbaka till storstan. planen var att hänga med emma ikväll men alla biljetter utom en var asdyra... så nu är jag inte framme förren kvart i tio och då blir det lite olönt.. alltså tar jag bussen direkt ut till ett (nästan) tomt lillsved.

skolan kommer bli ännu bättre fram till jul nu tror jag. gruppträningen drar igång på riktigt så vi kommer ha massa massa idrott. alltså ännu mer än innan. 
och det är konvent snart.
o familjehelg. o så ska vi boka och gå på 27club.
o sånt.


nu ska jag ut o gå. jag borde springa men fuck va lat jag är. kanske att jag springer i ef?
i helgen ska jag alltså frottera mej med sprituella och viga människor.
intressant.

det här   snackar jag om.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0