peak.

efter att ha varit lite halvdeppig o småsur så är jag glad igen.
sabaton är off så failjehelgen blir en familjehelg ändå.


annars är det fredageftermiddag och alla utom jag o smiding har flytt lillsved.
han spelar musik och berättar som vanligt tusne histoirier samtidigt.
jag vet ingen som har så sjukt mkt historier som han.
jag är, som alla vet, inte riktigt lika bra på att snacka o berätta saker så han står för underhållningen.


jag hade tänkt sova efter skolan idag.
och reparera min miniförkylning och onda rumpmuskel sedan träningen i onsdas.
men det gick inte så bra. efter gymmet kanske.
ja, jag börjar gilla gym. sedan jag börjat få mina psykosprogram så gillar jag det fett mkt.
i eftermiddag är det dags igen.
i måndas körde jag bp.
vilket jag är lite less på.
ja, just det.
trött på.

så... träning it is.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Yeah, så jäkla OFF!! Hoppas att du gav gymmet vad de tålde. See yaa, imorgon ju :)

2010-11-26 @ 22:38:55
URL: http://emeliethalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0