kissie och jag.

igår var det fredag och fest.
vi hade räkmiddag fast jag missade hela grejen.
kl niotiden tog jag, katja, tomas, julia, maria, erik och erik taxi till hemmesta och därifrån buss in till stan. vi va uppskrivna på lista till Nype. sånt som en bondtös som jag tycker är kul. fast jag fick betala inträde ändå, men slapp stå i kö.

sen var vi där. o maria säger: där är kissie!
jag o smiding började leta efter henne, planen var att gå fram o spänna våra biceps.... det är ju det enda vi gör här. men hon försvann så hon missade vår show..
när vi gick ut stod hon där igen. jag plockade upp mobilen och tänkte lite diskret ta ett kort. Inte diskret. världens blixt o världens ljus...

"Den där jävla hippin tog precis kort på mej! Asså.. den där äckliga hippin står där o tar kort på mej!"

jag hade min älsklingsmonkiklänning o rätt rufsigt hår. (palla kamma) så ja... 
sjukt nöjd var jag iaf men blev lite rädd när hennes kompis kom fram o tvingade mej visa mobilen o ta bort det sista kortet. jag tänkte att polisen tar mej nog snart.

lyckad kväll?
ojojoj. bondtösen har snackat med kissie. (typ)

idag har jag sovit. o jag tvingade tomas att fixa ett musikquiz tills ikväll. så ja... det är väl planen.
imon vill jag gymma o bygga lite.
smiding tyckte jag skulle börja tävla i crossfit.
fast då har jag nog lite att jobba på.

sammanfattningsvis. jag är jätteglad!
tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0