lättroad.

jag skrattar typ jämt.
säger folk.
och det stämmer nog. jag måste va extremt lättroad. ganska mkt är ju ganska kul även.

fredag alltså. snart ska vi träna. pump.
idag skulle vi haft cooper men det snöade så det blev inställt. igen.
strömen gick en stund när vi hade redovisning. o pär sa... ja nu försvinner ju värmen här på lillsved. (såklart) intressant att alla efter en halvtimmes strömavbrott började dödsfrysa o ta på jackor o grejer.
herregud.

jag berättade om gudrun då mor o far va utan ström i två veckor.

ikväll ska vi basta o käka fajitas. fast först träna.
 imon ska jag, maria, katja, julia o emelie till carlbergs slott på militärfest.


annars? jodå allt är toppen. om en vecka är det lov o då åker jag hem.
nu ska jag leta rätt på aulanyckeln så vi kan pumpa lite.

hej svejs.


snor bilder av smiding. jag o maria

katja, thomas



åh jag trodde han skulle ha massa bilder men det hade han inte... så.

so long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0