coolt eller inte coolt.

ni har vi studietid. (bloggtid).
vi har haft första massagepasset idag. jag är nog typ den enda som aldrig fått massage. eller varit hos en kiropraktor. eller. naprapat. inget såntär spännande.

emelie bakar kladdkaka och jag fick slicka skålen.

snart är det lunch och jag gissar på soppa och pannkakor. hur fint är inte det varje torsdag?

igår sista boxerciselåten dog jag lite. camilla, som inte går i min klass  och som jag adrig pratat med förut kom fram till mej när jag typ låg på golvet och tyckte att " imon ska du nog vila..." nä...jag ska ha bodypump." "det tror jag inte". "jo... måste..". idag på frukosten sa hon att jag såg helt galen ut igår. boxning har lite den inverkan på mej.

jag tyckte det var lite kul. idag mår jag prima o laddar för pump ikväll. 

vi samlar coolhetspoäng i huset. det är norrland och supersmiding som delar ut. jag ligger på 2 minus. och det är sjukt svårt att höja. jag fick lite bättre är jag köpte coola öl på bolis (pistonhead, sailorbeer) men fick minus igen när jag vände sträckkoden rätt. minus för att jag gillar halv åtta hos mej men plus för på spåret. (av erik som liksom jag är gammal). lite plus för igår när jag slet ut 4 sparringpartners på boxningen. Maria, Richard (som hade ont så då körde jag dubbelt några övningar, coolt) julia och thomas.
och jag fick ungefär 4 gånger höra. "va stark du är!" (av tjejerna)
egoboost!


ändå ligger jag på minus.  
wtf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0