dagens.

idag slutade vi efter lunch. jag, emelie, julia, maria och erik (super smiding) åkte til värmdö centrum för at handla. dom som stannar här i helgens ska visst gå ut och jag ska ju på konvent med efterföljande fest så jag behövde också besöka systemet.

sen åkte vi hem o jag och maria gick på basgympa. gympa är inte, har aldrig varit och kommer nog aldrig riktigt bli min melodi, (tur att jag går här och ska utbilda mej till delvis gympaledare då...) men det va trevligt ändå. nu vilar vi efter maten innan dagens andra pass, boxercise, som jag gissar blir lite mer krävande än gympan.
puh.


livet här är iaf helt underbart. jag är typ fortfarande förvånad över att jag kom in. och typ. shit jag är faktiskt här! jag har inte känt mej ensam en enda sekund. förr var jag lite ensamvarg. men jag är inte det längre. eller så trodde jag det förr. men i vilket fall så är jag inte det.
när vi har varit på skidsemester och sånt så är det inte bara skidåkningen som är det fina, utan att man umgås med varandra hela tiden. och jag tänker. såhär vill jag alltid ha det!
och nu är det så. vi bor 8 personer i vårt hus. (funhouse?)
vi går tillsammans til frukosten. går tillbaka har lektioner. (så kallade. mest lek och roliga grejer). käkar lunch. har mer skoj. käkar middag. färdiglagat och asgott. väntar en stund och går o tränar. gratis, nära och med alla fina människor.

härligt va?

imon ska jag ha bodypump.
och dum som jag är så tänker jag såklart. det lär inte komma nån på mitt pass. blablabla.
skärpning!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0