hungrig och herr Å.

hej.

jag har lite ångest idag.
igårkväll började jag lipa när vi skulle spela volleyboll.

imon ska jag åka hem. jag har varit här en månad.
kan inte riktigt fatta det. för en månad sen visste jag inte vem nån av alla mäniskor här var.
nu är dom en sjukt stor del av mitt liv.

snart är det lunch. idag gjorde vi vårt sista spinningpass för den här veckan.
vi har haft ett om dan mån tom idag. tufft men jag gillar det. lite.
jag hoppar inte högt men det är ändå... gött. för man blir så förbaskat trött.

nu ska vi börja göra våra egna pass. i grupper.. jag är ju bortskämd med att få hem förkoreagraferade pass så det ska bli lite kul att få bestämma själv.

efter lunch, på kommunikationen, ska vi prata m en bra bok vi läst. jag kom tillsut på att jag såklart ska ta "vad är detta vad?". Som va den bästa på länge. 

Ny period i livet börjar nu alltså.
Imon åker jag hem till mamma och pappa.
Dags för torsdagssopplunch och pannkakor. Grejer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0