javelin, inspiration och löv.

i elevbyn ett är youtubeberoendet högt.
erik är f.d elitspjutkastare, han kollar altid på spjutklipp.

jag ska alldeles snart gå till spinningsalen o köra ett pass. idag har vi haft stavgång på idrotten.
och detta började jag skriva i tisdas... sen han jag inte. nu är det torsdag och fortsätter.
i fredas hade vi fest. det såg typ ut såhär. till en början.



på idrotten hade vi löpning. 6 km. jag o maria va snabbast av tjejerna. yes!

efter det kokade vi sockerlag till mojiton och maria gjorde guacamole till tacosen.



erik kastade spjut.

  

klart!



sen hade vi middag!

och efter det tog jag inga mer kort. men vi satt hemma hos oss o lekte lite och vissa blev fullare än andra. senare gick vi till ett klabbigt ghetto o var där en stund innan vi gick tillbaka till oss för efterfest. det blev sent och himla trevligt!

på lördagen tog jag, maria, katja, tomas, magda och micke bussen in till stan för att shoppa lite och käka på mosaik där vi bokat bord.


nu är det torsdag och idag har vi haft först idrott sen crossfit med en före detta elev. HAN hade muskler.
det är skillnad på att va vältränad och på att va vältränad.

ikväll ska jag alltså inte träna. utan inte göra nåt. käka kvarg o kolla på idol. 
imon har vi två klassrumslektioner plus ttf. (timme till förfogande). sen är det räkor (rekor) och rose och utgång. 
daniel har bokat spritbord.
min och eriks första gång. mina bröder gör ju det hela tiden men sjläv har jag faktiskt aldrig gjort det. 
eller nu dök det upp ett minne... i courchevel hade vi nog det en gång.
iaf.

sån är planen.
här är lite bilder från crossfiten idag.



här gör vi en intressant sak. men... jag orkar inte förklara.



tabats. eller va tjyven det heter. dödsjobbigt!

sådär typ.

såhär ser vårt hus ut.




o här är herrgården. där vi har våra klassrumslektioner.

förövrigt skiner solen ALLTID på värmdö. grymt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0