super/klant!

HejHej.

Så har det varit helg och jag lämnade lillsved i fredas eftermiddag. Det kändes nästan lite sorgligt.
På bussen in kom jag på att jag glömt mina träningsskor. Jäkligt dumt när jag skulle träna hela helgen. Skrev sms till folk som skulle komma på lördan hemifrån om dom hade några extra.

Inget svar så jag stressköpte ett par nya. Billiga som tur var. hade inget att ha på mej på festen på lördagkvällen så jag stressköpte en klänning på monki. (en galen).

Gick hem till gabriellas syster martina. Hängde en liten stund där innan dom skulle till råsunda för fotbollsmatch. Fick sms om att dom tar med sej skor.köpte i onödan. åh.
Jag åkte till gullmarsplan för att vänta på elin. Under tiden klämde jag i mej 200g choklad. det var jag värd. Elin kom och vi åkte till stureby till elins kusins lägenhet. Käkade och gick o la oss.

Dagen efter tog vi tbanan till globen. Körde Pump.Bodystep. Lunch. Nike Dynamic Training och avslutade lite fint med bodycombat och bodyjam... pust! Helt slut i varenda cell. (bodyjamen va så himla roligt!) Efter typ 12 pass den veckan så fick det räcka.
Jag upptäckte också att jag inte var bokad till festen på kvällen. Damn. Så när elin och dom andra åkte in till stan vid 8 tiden så mötte jag upp viktor och co igen på jensens böfhouse. Dom var vid centralen så det var bra tajmat. Sen följde dom mej till café opera. Precis när jag skulle gå in å kom jag på det:
Jag hade glömt mitt leg.

Hur är det möjligt.  Har alltid med leget för jag kommer aldrig in annars. Nånstans. Och definitivt inte på café opera. Mycket riktigt... "Nä, då kommer du inte in" sa den superbiffiga vakten.
Så... jag gick till tbanan och åkte tillbaka till stureby för att hämta det förbaskade leget. drygt en timme efter var jag tillbaka. Och äntligen kom jag in.
Inte min dag alltså. Men samtidigt toppentopen. Skitbra pass. Skitbra fest!




inledningsdans... typ.



mr BodyCombat. Dan Cohen! och oskar jöback. Japp, dom har gift sej nu!



armhävningar.



sen...



åkte vi på fest.





afrikanska kläningen. typ. vid ungefär kl 4 kom vi hem igen. och det var den dagen ungefär!



här är iaf viktor.



och.. tralala! viktor och gabriella!

idag har vi haft politiker här. det var intressant.
efter det satt vi i solen och målade naglarna.



maria.

julia och emma på bilden över.

och så är det här idag. tjatja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0