lalala

sover i en otroligt knölig soffa som jag sovit många eftermiddagstimmar i. lite snurrig efter rödvin igår kväll, det blåser ute men solen skiner. 
henrik o emelie, som jobbar lite hårdare än jag i veckorna o har lite mer sömn att ta igen, vaknar inte lika tidigt så jag lånar emelies jacka o går till parallellgatan o hämtar bilen som jag ställde där igår.
köper frallor på melins påväg tillbaks till borgen.

käkar frukost o skrattar åt kanske världens roligaste bror. som förövrigt blev väldiogt glad över min pärlplattepresent. snart ska morfar 95 åka o hälsa på sin brutta Hjördis och jag ska agera chaufför. mamma föreslog att vi skulle ge oss ut o springa senare vilket är bra, för min löpsäsong so far är riktigt dålig. 

livet är rätt fint ändå.

fler bilder från fjällen. de va så fint så de tåls att tittas på.











 

Kommentarer
Postat av: åsa

nu börjar bilderna likna något=) tack för igår!

kram

2011-04-09 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0