mandag?

ja for det ar val mandag idag.
mamma,pappa o hernik ar i toronto o har checkat in.
enligt aircanada.com ska deras plan ga som planerat. vilket betyder att dom ska vara har ca 13.00 idag. eller, om ni vill, 1.00 PM.
jag vagar inte riktgt lita pa att dom verkligen kommer vara har men jag bestallde shuttle igar o jag far halla koll har pa natet. men, dom kan ju inte va forsenade i evighet.


i morse vaknade jag klockan fem. inte sa mkt pga. jetlag tror jag, jag brukar inte kanna av det sa himla mycket, utan mer pga att jag typ gick o la mej klockan sju igar.
jag gick o kakade tillslut. restaurangen har skulle oppna fem, vilket den inte gjorde och jag lessnade o gick till wendys, som jag aldrig varit pa innan. typ hamburgestalle. o jag kakade en sallad. som faktiskt va hur god som helst! chicken, apple pecan. kan varit de basta snabbmaten ever narapa.

sen gick jag hem o laste ut min bok. och blev trott o somnade. o sov nastan till klockan fem idag.
da gick jag upp och borjade gora ett corepass. det gick sadar. ingen fantasi o core kanske inte ar min grej att halla pa med. vid sju gick jag ut o sprnag en runda. de va precis lagom varmt o solen gick upp och jag hamnade vid en sjo som visst liggerr precis har o jag sprang i ett villaomrade och de va ganska trevligt.
fast jag tycker dock att det ar sjukt jobbigt att springa innan frukost.
hemma satte jag mej vid poolen o stretchade innan jag duschade o holl pa att falla ihop av hunger.

frukosten ja. jag ar ratt sugen pa att fraga folk om dom tycker frukosten ar bra, vad dom brukar ata. (o om dom tycker kaffet ar gott)
fast sjalva maten ar ju ingen skrall att den ar dalig, det var jag saklart installd pa.
men det riktigt sjuka ar att dom har allt i engangsforpackningar!
och plast! plasttallrikar, -bestick och-muggar.
jag satt dar o hetsade upp mej nar jag tankte pa hur mycket skrap det blir!
varje dag aret runt slanger dom ivag hur mycket onodigt avfall som helst.
for att? jag vet inte, dom orkar inte diska?
och ar det svart att kopa flingor i storpack?
smidigt att jobba frukost har iaf, dom behover inte gora ett skit
javla idioter.

jaja. nog om detta.
nu ska jag packa mina grejer. checka ut. lagga mej vid pollen o lasa min andra bok, Pol Pots leende.
(jajamen lanar man bocker av micke blir det inga myspysbocker inte)

o klockan tolv aka till flygplatsen. hoppas jag.

hej svejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0