vår.

vintern är slut o våren är här. jag är på hemma på landet och fotar små blommor som har kommit fram.








nu är det lördagskväll me mor. jag har lagat mat vilket är skoj då jag i princip aldrig gör det annars. (helpension på skolan.) 
söker jobb o funderar över vad det ska bli av mej efter lillsved.
läser träningsbloggar o tänker som vanligt att jag vill träna hårdare och mer.
kliar i benen efter vila sedan i onsdas, och då var det vattengympautbildning (mån-ons) som gällde. vilket visserligen gjorde mej trött men inte trött på... vanligt sätt.
torsdag eftermiddag o kväll spenderade jag på tcentralen för jag skulle åka hem men mitt tåg var inställt.
imon ska jag på bp i säsvjö, med gamla gänget. härligt och jag lär ha fett ont efter efterosm jag väldigt sällan kör pump nu för tiden. bra då att jag på tisdag råkat ta på mej att köra två pass (!) ett me pensionärer och ett me föräldrar.

sönderslitna muskelceller javisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0