yes baby åren går.

så har det blivit sommartid och april och snön är nästan borta på vämdö och havet är kallt men isen har smält.
igår låg det några isbitar o guppade men idag var dom borta.
jag fyller snart 26 och jag liksom tror att jag tror att förra vintern knappt har slutat än.
men det har den och jag kan inte riktigt fatta att året snart är slut och att lillsvedstiden snart är över. mitt himla himla bra lillsvedsår.
o tänk att jag fick en helt fantastisk fjällenvecka. jag hade liksom glömt bort exakt hur mycket jag gillar att åka utför. och efter att ha åkt me ucpa två gånger och nu haft ännu en vecka haft samma koncept, med skidlärare o grupper så tycker jag att ja. det är det alldeles ultimata. bästa gruppen o bästa henka.
o solen sken o jag har röd fläck i panna där jag glömde smörja mej men vad gör det?
nästa lördag åker jag till florida o jämnar ut brännan.
katja.
smiding
maq-upprvämning. såklart när HC håller i det.
när IP kör är det lek som gäller.
piff o puff. (hälsohajpen släpper lite på semester)
1338- one step ahead!
erik o kajsa.
o jag försöker boka biljett hem så jag pallar inte mer hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0