hej.

mamma undrade lite om jag måste skriva om hur mycket jag festar hela tiden.

o vad hände då?
jag knappt skrivit nåt på hur länge som helst.

så strunt i det för i helgen var det verkligen fetfest.
sävsjöfestival och jag flyttade in hos min nya bff (bffff - best fucking friends forever, enligt viktor) i tre dagar.
och ja.
det var en helt fantastisk helg, kort sammanfattat.

sen har min vecka gått lite i ångestens tecken.
beslut som ska tas o såntdär som jag inte gillar.
folkhälsovetenskap?
nä, jag testar till hösten igen. det är nog ändå sjukgymnast jag vill bli.
 (eller?)
och är det inte det så kanske jag vet mer till våren än jag vet nu.
jag kan läsa nån kurs o jag hoppas på min kusins richards projekt. som jag inte tänker skriva om förrän det är nån slags verklighet.
så kan jag nog stå ut med att stå i gruvan nån dag i veckan.

och nu tänker folk (inklusive mej själv) men åååååhhhh! ska hon aldrig komma ifrån det där jävla stället?
skaffa ett liv!

jag ska. snart.

annars?

så är hösten min bästa träningstid.
efter sommar o semester och högst sporadisk träning så vill jag känna flowet igen. nu ska jag skriva schema o aldrig förfalla.

alltså.
känns det ganska bra nu. bättre än att vela.
tråkigt för mej då att northlander tours vill att jag kommer på intervju om säsongsjobb om två veckor.
jag råkade visst söka jobb där.
jag pallar inte bestämma vad jag vill mer.
 

tur för mej att jag åker till min psykolog i stockholm imon.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan vad jag gillar dig!!! Mother fucker....

2011-08-19 @ 08:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0