mitt i veckan.

onsdag och det är lilllördag. jag är gansak förkyld.
jag som skulle hårdträna den här veckna fick promenera idag.
det kan va ovärt att bli sjuk på riktigt framåt helgen.

i måndas var jag dock på gymmet. körde me åsa ( o lite me ida) de va himla kul o jag käner mej ganska stark.
även om min träning varit sjukt sporadisk under lång tid så går det på nåt sätt ändå framåt.
märkligt.
måste va min mors supergener.

igår va de bp-premiär i sävsjö för hösten.
såhär två månader senare körde jag nr 78 för första gången.
bpdypump kan va riktigt grisjobbigt.
men ändå knappt nån träningsvärk.
tror min kropp är så van så den knappt svarar längre. men det känns bra i musklerna o kul är det, och det är väl nån slags huvudsak.

imon är min sista arbetsdag för veckan.
i helgen ska jag till sthlm. igen.
jag ska på reggae o kräftskiva. som inte blev nån kräftskiva men jag ska nog ändå till sara o hänga lite.
jag tycker nog vi ska gå ut också.

annars måste jag klippa av mitt svintohår.
hur ska det bli?
åsa ska fixa. fast inte förrän onsdag nästa vecka. så i helgen får jag se ut som nu.


förövrigt kollar jag typ aldrig på tv längre.
o idag täkte jag:
hm, bio vore nice.
sen kom jag på att jag bor i föreberg så det kan jag glömma.
ingen bio på flera månader.

i skogen finns ingen bio.
i skogen finns svamp. 
men tydligen inga blåbär. så det köpte jag frysta på ica idag.
hallon och blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0