tänkom.

fin helg har gått över i fin vecka.
brännboll, sola me sandra o grillning i föreberg också me sandra o lite grabbar.

o om min fd skolkamrat elin är övertränad (läser jag på hennes blogg) så är det knappast nåt problem jag har.
men sån är jag på sommaren, jag vill inte ha höst o jobb men jag gillar träningsrutinerna som ... rutiner för med sej.


i tisdas var jag hos ida o simon som fått ett barn.
han heter eliah och är väldigt söt o fin o jag t.o.m. vågade hålla honom!
tillslut.
vi åt kladdkaka o libanesisk mat. himla fin kväll!




och bränboll o grillning på det.
dock va jag inte riktigt på humör o avvek ganska tidigt.
men de va trevligt en stund!



på tisdag kommer skolbesked.
tänkom tänkom tänkom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0