@home.

eller @ mammas o pappas home egentligen.

jag ha rinte så mycket för mej. ringer praktikplatser som är fulla. 
jag är ganska rastlös och oharmonisk idag.
jag har många tankar i huvudet o thåström sjunger fanfanfan o kanske sjunger han åt mej nu?
ambivalens motherfucker.
 
iaf så har jag varit ute o gått o de va nice men lite kallt o jag känner att jag borde göra nåt konstruktivt. baka?
mamma tyckte jag borde baka 11fika åt målarna som är här (ja, precis när jag kommer hem så kommer dom hit o ska tapetsera. som vanligt. jätteobekvämt att ha dom här. även om dom är uppe o jag hänger nere)

men eftersom jag är socialt inkompentent så blev det inget med det.
tänk er mej sitta där o kallprata med två målare. väldigt obehagligt.

men jag kan baka till mej själv. och till mamma o pappa.
eller till henrik.

alternativt skriva min träningsplanering som vi fått i läxa att göra.
mål o träning veckka för vecak tom 30/5.
det låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0