ungefär såhär.

sen sist har jag gjort ungefär detta.

har jag varit hemma o hälsat på dom här bästa snubbarna. vi spelade rockband o jag har glömt hur roligt det är.
sen gick jag till joar (hästkrigaren) som jag verkligen inte sett på år och dar.
det var ganska fantastiskt.
david var där. o pullan o viktor b.
dagen efter åkte jag o viktor  i bil upp till stockholm igen. de var fint väder o ganska nice.
sen följde två dödstråkiga dagar av slutetappen av HPB:n. Hälsoprofilbedömingen. Som är ungefär lika tråkgt som det låter. men nu är jag det med iaf och det är väl förmodligen mer bra än dåligt.
Jag har varit på KTHfest också förresten. Men det var några veckor sen och jag har inga kort.
I fredas var det iaf meningen att jag skulle åka tillbaka hem med bilen. Men det snöade som fuck hela natten så mamma sa
"stanna där du är, för tjyven"  vilket alla tyckte va väldigt roligt.
För er som inte visste så är "för tjyven" inte jättevanligt utanför Smålands gränser.
Så det gjorde jag. Stannade där jag var. Vi hade inga lärare på hela dagen, dom va också insnöade, men duktiga elever som vi är så hade vi lektion ändå. Genomgång av maskinparken i gymmet så det var inte så himla jobbigt.
emma, julia o daniel.
magda o thomas.
vissa hade redan haft genomgång o tränade istället.
så blev det iaf lördag och solen sken o vi åkte till stan.
på 25-årsheldag.
emma fyllde nämligen år!
här med anna o julia.
vi åkte till odenplan där detta
ascoola stället fanns.
vi skulle nämligen dansa poledance!
innan vi gick in hällde lisa o anna upp en liten styrketår till emma.
lättklätt skulle de va!
här är sara o maria.
det var sjukt kul.
iaf. sen gick vi o käkade lunch innan vi åkte aslångt hem till anna som bor i södertälje.
utanför till och med. det var ungefär lika mkt landet som föreberg, tro det eller ej!
där käkade vi. igen. och drack lite bärs, några av oss.
champagne (typ) drack vi också. här är sara, som jag förövrigt ska ska till sälen med för att praktisera en vecka!
och spelade det här spelet. vi är alldeles vidriga människor allihop.
så var det med det.
sen åkte vi in till södertälje igen.och dansade några timmar. jag o julia skulle ta oss hem till lillsved. det gick inte alls bra. vi hamnade i salem. dagen efter var vi dock hemma igen, rätt slitna.
som ni förstår så har jag inte så himla tråkigt här.
nu är det onsdag och jag ska nog vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0