kungsängen.

hej om kvällen.
i fredas åkte jag till kungsängen. det tog ett himla tag.
vi har väl samma riktnummer antar jag, viktor o jag, men vi är inte grannar precis.
kallt var det också. fy tjyven.
men jag hittade till min inte längre så lilla lillebrors alldeles egna bostadsrätt. ja sikäredar som emma hade skrivit.
sen kom henrik, emelie o mamma.
pappa var på whiskeykryssning (?!) så han fick inte va med.
o jag gillar verkligen mina bröder o min mamma.
dom är roliga.
(o emelie med såklart.)
sen sov jag hos viktor o resten sov på scandic upplands väsby.  på morgonen kom mamma o hämtade oss så vi fick käka hotellfrukost vi också.
vilket jag såklart gillar men sen jag började på lillsved så uppskattar jag nog inte det där med frukostbuffé på samma sätt. jag får liksom det varje dag.
jaja bortskämding.
efter en snabbis på ikea så lyckades jag henrik o emelie ta oss in till stan för o käka o köpa vinyler (heavy).
på kvällen åt vi lite till sen va helgen slut.
o i söndas åkte jag tillbaka till lillsved i regn men med gladare sinne än i fredas eftermiddag.
o shitpommesfrites jag måste på riktigt klippa av mej håret.
hej då.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen!



Låter bra att humöret blev bätter efter helgen!



Men håret, är det lika jävligt igen??

Vad fan har ni för vatten=)



Om du inte vill åka hem och klippa dig, så hade jag gått till hårgänget och fixat det. De är duktiga som tusan där. Becka Larsdotter brukade fixa sitt hår där innan. Kanske lite dyrare men vad tusan!

2011-01-19 @ 08:28:07
URL: http://aasas.webblogg.se/
Postat av: Emma

Håller med Åsa om hårgänget, de har gott rykte. De har varit på L&L Education om jag inte minns fel. Men du,,,ska du inte ta och antingen klippa håret kortare eller spara ut det och göra ngt helt nytt? Antingen eller kanske? Känns som om du inte har trivts med håret på länge nu...SHORT FRILLA säger kussen!! Så får du skön feedback direkt och slipper spara! Checka bilder!! Du kommer bli ännu snyggare än nu!! Kort v-nacke och längd framtill = lätt att sköta och kan vara både rockigt och sött. Och du behöver båda delar! Vad kul att moster o co var på besök. De är för härliga!! Hade hoppats hinna hälsa på Emelie på juldagen, Henke var ju så stolt - men hon var inte där just då. Får bli en annan gg =)

2011-01-19 @ 22:20:32
URL: http://put-your-shoes-on.blogspot.com
Postat av: Åsa

Åsa håller med kusin Emma!

Klipp av skiten....

Jag saknar mitt korta så till sommaren åker nog det jag har på huvudet av.



Hoppas att vi ses snart!



Ps. När kan man beställa PT-schema??=)





2011-01-20 @ 10:11:25
URL: http://klippboden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0