lördag.

så är det alltså en dag kvar på lovet innan skolan börjar.
hade jag varit inne i jobbsvängen nu så hade nog in ångest varit ganska stor.
men nu längtar jag.
efter träningslära o näringslära.
o macträning. o pt-block.
igår var jag hos emma o drack vin o käkade tacos.
hon är störtcool.
bara sådär råkade hon bestiga kilimanjaro i julas. med sin brorsa.
iaf så var det kul o träffa henne.
o framförallt så gillar jag att va i stockholm.
lantis som jag är.
annars då?
jag har varit på eriksdalsbadet. o åkt rutschkana. som gick helt sjukt fort. jag fick en chock. varit på friskis på ett extremt dåligt corepass. missat bussen o varit tvungen att dricka öl. (himla skit alltså).
tagit 450 bilder på typ inget med min nya kamera. tränat. (lite). varit på 30årsfest på folkan i spånga. vilket kändes ungefär som folkan hemma. fast där heter det folkets hus.
ätit renskav för första gången.
firat nyår. som ni vet. varit hemma också. och det har snöat. som fuck.
idag börjar fler komma tillbaka hit. förutom vi tre, (micke, kalle o jag) som varit här hela veckan. det känns kul. maria kommer snart. men jag undrar lite vart hon har tagit vägen?
ska bli skönt med rutiner igen., utan rutiner blir jag väldigt slö och ganska opepp på att träna.
men ny termin- nya tag.
och jag ska börja springa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0