allena.

mor o far har flytt fältet. drygt en vecka är jag helt allena i stort hus på landet.
scary eller?

nja, sådär. jag har ju en stor elak jakthund som skyddar mej.
not.


iaf är semester en fin idé.
förra veckan var jag i halmstad med tre trevliga typer!
vi åkt fin svart bil o jag sov i stuga i mellbystrand med emma o dom andra sov i tält på first camp.
på det viset missade jag en fest men det tänkte jag inte på innan.
biljetterna till konserten var ju slut.







de va en fin trip!

dagen efter kom big m till småland o va här hela helgen.
på fredagkvällen va vi hos viktor b o drack bärs o resten av helgen va väldigt lugn.
den här veckan har jag träffat min släkt en hel del!
födelsedagskalas för neo, vin o pizza i rörvik hos therese, kajakpaddling på sommen me mamma, pappa, henrik leif o emma. waterski (fast jag sög) i tallåsen o grill o öl i rosenhill hos johan o josefina.







henrik blev vallsjöns champinjon enligt leif. han kom upp på första försöket. de lidde jag inte!



black kom till rosenhill.



oxhed me. o linus.




sen cyklade vi hem i natten o de va alldeles ljummet!

idag har jag haft en litet affärsmöte kan man säga och imon börjar sjöÖset o det blir fantastiskt skulle jag tro!

nu måste jag kolla på true blood. jag kollar alldels för mycket o blir lite knäpp o det är läskigt nu när jag är ensam men jag inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0